sobota 31. prosince 2016

Rekapitulacekec 2016

Knihy získané za rok 2016

Dlouho jsem váhala, zda tento článek vůbec napsat. Ne že bych neměla o čem, jen jsem byla líná spočítat přečtené stránky :'D


Takže takto letošek vypadal:

  • 1 blog
  • 10 článků (+ tento)
  • 126 knih (převážně YA sci-fi a fantasy)
  • 44152 stran (toto jsem počítala ručně, tzn., že jsem si odklikala všech 126 knih a sečetla na kalkulačce stránky, neboť nepoužívám Goodreads, který by to spočítal)
  • 366 dní (neuvěřitelně zajímavá informace)


Na to, abych sestavila mozaiku z knih přečtených za rok 2016, prostě nemám, ale můžete se pokochat dalšími čísly ♥:
  • 1 článek na 4,1 dne (od doby založení blogu)
  • 1 kniha za 3 dny
  • 121 stran na den
  • 350 stran na jednu knihu


A protože jsem se teď rozjela s těmi čísly, pokračuji:

  • Nejtlustější knihy: Hra o trůny (846), Klíč (800), Eldest (657)
  • Nejtenčí (poezie): Černého vína číška (80), Podoben mraku život plyne (88), Nadosmrti dítětem (120)
  • Nejtenčí (nepoezie): W.I.T.C.H. - Bez dechu (120), Jiná cesta (128), Anna - Jaký bude rok 2082? (192)
  • Nejlépe hodnocené na DK: Hra o trůny (95 %), Město nebeského ohně (93 %), Zelená jako smaragd (93 %)
  • Nejhůře hodnocené na DK: Vodopád (65 %), Povídky malostranské (69 %), Dokonalý pár (70 %)


Na závěr - když už jsem s těmi žebříčky začala, víte, co teď bude následovat. Ano! Další žebříčky!
  • Nejúžasnoucnější kniha z mého pohledu: Poslední navěky (3. díl Školy dobra a zla od Somana Chainaniho)
  • Nejděsnější kniha: Procitnutí (od Lisy McMann), ostatně celá její série Lovkyně snů (nebo přinejmenším ty 2 třetiny, co jsem četla) stála za houby. Ne, ani za ty ne.


Tak jo, jsem z těch čísel vyčerpaná, takže přeji šťastných nových 365 dní a 6 hodin!

6 komentářů:

  1. Takže... hezký článek ;-) Čteš fakt hodně, hustý... A máš pravdu, rok má zhruba 365 dní a 6 hodin, ale pozzzor, zaokrouhluje se to na 365 dní a pak se to vyrovná o přestupnym roce... Takže de facto slavíme správně Nový rok jenom bezprostředně po přestupnym roce (asi). No nic... Hehe :) Čaaaau.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, lidi jsou fakt divný :'D A děkuji - za pochvalu, i za zajímavou myšlenku :'D

      Vymazat
  2. Pěkné shrnutí :) 126 knih je parádní skóre :) Nejtlustší knihou u mě byla také Hra o trůny :) A na Školu dobra a zla se také chystám :) Snad z ní budu stejně nadšená jako ty :) Hezký Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, Hra o trůny... Málem mi proděravěla 3 tašky, zničila ramena a záda a navrch ještě zamáčkla veškeré sešity v tašce... Přísahám, ta kniha je vražedná s tou tloušťkou a pevnou vazbou :'D Jinak děkuji, s těmi stránkami jsem se babrala 2 dny, takže jsem ráda, že se to ocenilo :'D

      Vymazat
  3. 126 knih je parádní :) Hezký Nový rok ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihomol s hromadou času se pozná :'D Díky ^^

      Vymazat

Díky za koment! Jsi úžasný člověk!