neděle 29. ledna 2017

Meziřádková výzva 2017

Já jsem vážně nepochopitelná. Když se do něčeho vrhnu, vrhám se do všeho. Ne, mně prostě nemohly stačit dvě knižní výzvy + blogování + škola (ačkoli to s knihami moc nesouvisí). Ne. Já se musím vrhnout ještě do další knižní výzvy, kterou však pořádají Wish a Chensie na jejich blogu SVĚT MEZI ŘÁDKY.

„Meziřádková" výzva je v podstatě založená na čtení, čtení, čtení, obohacena plnění úkolů, plnění úkolů, plnění úkolů, a ke všemu ještě možnost výhry, možnost výhry, možnost výhry. Do výzvy bych se zapojila i jen tak pro zabití času, protože jaká výzva je pro mě splnitelná, je také automaticky nutná. Ach ta Hoa.
Následující část je vlastně jenom zhuštěná kopie článku Wish a Chensie (a to včetně obrázků), který najdete zde, protože mi připadá hloupé zveřejňovat článek o třech řádcích o ničem pokaždé, kdy splním úkol. Také ještě poznamenám, že u zmíněných knih bude odkaz na moji recenzi, případně na Goodreads. Článek budu postupně doplňovat, protože chápejme, je už konec ledna, a dosud jsem jej nezveřejnila. Takže nyní si již můžete vychutnat moje plnění všeho zde:





1. část - 3 přečtené knihy: Brisingr, Posedlost, Nevinné

Úkol: Nejzajímavější citát z těch třech knih.

Splnění: „Krátit si den rozjímáním o všem zlém, co by se nám mohlo přihodit, znamená otravovat si štěstí, které už máme..." (str. 208, Brisingr)


2. část - 5 knih: V pasti, Dokonalé

Úkol: Fotka nejúžasnoucnější knihy z té přečtené pětice.

Splnění: 



3. část - 10 knih: Všem klukům, které jsem milovala, Neuvěřitelné, P. S. Stále tě miluju, Nocte

Úkol:
Libovolně dlouhá báseň k jedné z knih.

Splnění:





4. část - 15 knih

Úkol:
Aspoň jeden odstavec o nejoblíbenějším žánru a proč.

Splnění:


5. část - 20 knih

Úkol:
Fotka nejkrásnější obálky

Splnění:


6. část - 25 knih

Úkol: Nejlákavější anotace?

Splnění:


7. část - 30 knih
Úkol: Drabble (útvar o sto slovech) na oblíbeného knižního hrdinu/hrdinku.

Splnění:





8. část - 33 knih

Úkol:

Splnění:



9. část - 40 knih

Úkol:

Splnění:





10. část - 45 knih

Úkol:

Splnění:



11. část - 50 knih

Úkol:

Splnění:





12. část - 55 knih

Úkol:

Splnění:


13. část - 60 knih


Úkol:

Splnění:





14. část - 63 knih

Úkol:

Splnění:


15. část - 70 knih

Úkol:

Splnění:





16. část - 75 knih

Úkol:

Splnění:



17. část - 80 knih

Úkol:

Splnění:





18. část - 85 knih

Úkol:

Splnění:


19. část - 90 knih

Úkol:

Splnění:

0 komentářů:

Okomentovat

Díky za koment! Jsi úžasný člověk!